inne usługi

Jak kupić bilet

  • W formularzu wyszukiwania na stronie głównej wybierz miasto odjazdu i przyjazdu;
  • Wpisz dokładną datę podróży;
  • Naciśnij "SZUKAJ", a po zakonczeniu wyszukiwania możesz zapoznać się z trasami i cenami na bilety (niżej ceny zawsze można sprawdzić dostępność rabatów). System automatycznie wyszuka pasujące trasy u wszystkich przewoźników i wyświetli wszystkie możliwe warianty podróży. Jeśli na wygodną ci datę wolnych autokarów nie będzie, system sprawdzi możliwe warianty na najbliższe dni; 
  • Wybierz sobie siedzenie (za umowy, że przewoźnik nie ustalił innych regółów);
  • Wypełnij dane osobowe każdego pasażera, zgodnie z paszportem lub innym dokumentem tożsamości;
  • Na tym etapie istnieje możliwość wybrania rabatu, który jest odpowiedni dla Ciebie.
  • Wprowadź adres e-mail, na który zostanie wysłana informacja o rezerwacji i gotowy bilet.
  • Wpisz numer telefonu kontaktowego.
  • Naciśnij przycisk "Potwierdzam zamówienie" dla wykonania bezpłatnej rezerwacji dla Ciebie miejsc/a, wybranych/ego w autokarze. Rezerwacja może trwać do 36 godzin.
Zapłac w dogodny dla Ciebie sposób
  • kartą płatniczą visa/mastercard
Opłatę kartą płatniczą można zrobić od razu po rezerwacji biletu. Wystarczy tylko wybrac wśród zaproponowanych sposób opłaty VISA / Master Card. Przy naciśnięciu przejdziesz na stronę internetową Banku dla opłaty. Wpisz swoje dane. Obowiązkowo wskaż numer telefonu, na który będzie wysłany SMSem kod potwierdzenia. Przed opłatą przekonaj się :
  • Czy jest otwarty limit karty dla opłat w internecie;
  • Czy wystarcza środków na koncie dla opłaty;
Płatność online - to prosty i bardzo wygodny sposób opłaty.
  • płatnośc gotówką czy kartą we wszystkich sklepach Żabka i Freshmarket
Jeśli Ci wygodniej opłacić bilety gotówką, to po złożeniu rezerwacji naciśnij przycisk "Opłata gotówką". Po naciśnięciu wyślemy Ci na e-mail kupon dla opłaty zamówienia. Ten kupon może być wykorzystany wyłącznie w sklepach Żabka i we Freshmarket. Kupon jest jednorazowy. Jak opłacisz w kasie swój bilet, na e-mail otrzymasz potwierdzenie opłaty wraz z e-biletem.
  • przelewem w dowolnym oddzialie banku i poczty
Po zamówieniu wśród sposobów opłaty wybierz przycisk "Przekaz/przelew". Po naciśnięciu tego przycisku będzie wysłany rachunek na maila dla opłaty zamówienia, z tym rachunkiem idziesz do oddziału dowolnego banku na terytorium Polski i płacisz za zarezerwowany przewóz. Po opłacie wysyłamy na e-mail e-bilet.
  • przelewem przez aplikacje mPay i SkyCash
Po zamówieniu wybierz prycisk "mPay/SkyCash". Po naciśnięciu otrzymasz na e-mail rachunek dla opłaty. Dalej ściągnij aplikację mPay czy SkyCash, i wybierz opcję dla opłaty rachunków. Po wpłacie, otrzymujesz potwierdzenie opłaty oraz e-bilet, który należy wydrukować.
  • płatnośc gotówką, czyli kartą przez Moje Rachunki i Kantor Polski
Zamówiłeś, i nie masz możliwości opłacić kartą? Nie martw się! Wystarczy tylko pryjść do najbliszego punktu Moje Rachunki albo Kantor Polski i spłacić w kasie. Jak spłacisz, wystarczy tylko wydrukować e-bilet, który otrzymałes na e-mail.
Przelewem online
Jak zrobiłeś zamówienie, wybierz prycisk "Przelew online". Teraz masz do wyboru dowolni bank, w którym możesz opłacić bilet. Po opłacie, na e-mail dostaniesz potwierdzenie opłaty oraz e-bilet.
  • w biurze firmy (oglądaj kontakty)
Sprawdź pocztę e-mail - na pocztę musi przyiść e-mail z potwierdzeniem rezerwacji i zakupu.

Pamiętaj!!!  Elektroniczny bilet, który przyjdzie na e-mail po dokonaniu płatności, należy wydrukować, aby okazać kierowcy przy wsiadaniu do autokaru. Bilet trzeba okazać razem z potwierdzającym tożsamość dokumentem (paszportem).
W przypadku zwrotu biletu tracisz pewną sumę od wartości biletu – w zależności od okresu przed rejsem. Szczegóły dotyczące zwrotu biletów można znaleźć na odpowiedniej stronie internetowej.

Jeśli Masz jakiekolwiek trudności z rezerwacją lub opłatą - skontaktuj się z naszym pracownikom biura obsługi.

Życzymy miłej podróży!
 

Błąd

Ок
Skasowanie
Ок